Felix schreef: ↑di feb 27, 2024 22:44Van het begin af aan is gesteld dat geen enkel vaccin, voor welke ziekte dan ook, 100% veilig is.
Thanks Felix, dat is precies het punt. Velen herinneren zich inmiddels niet meer wat er precies gezegd is.
Ik wil best de video voor je opzoeken waar (in NL) de minister van VWS op tv zegt dat het vaccin absoluut veilig is. Inmiddels is die stelling bijgesteld, verschoven. En nu halen we er andere punten bij ("Ja maar, covid veroorzaakt nog veel meer myocraditis dan het vaccin") Daar ging het niet om. Het ging er om dat het vaccin 100% veilig was. En vergelijkbare situaties zag je volgens mij ook in BR.
De mening van de meerderheid, die vrijwel gelijk loopt met wat de media bericht, is écht opgeschoven. En blijft volgens mij schuiven, bijvoorbeeld ook op dit topic: oversterfte. In het begin werd het (in de reguliere media) helemaal niet opgemerkt. Er bleven maar mensen overlijden, terwijl corona voorbij was. Inmiddels wordt (een jaar later) de oversterfte wel onderkend. Waarbij niemand vraagt waarom we jaren lang het aantal overlijdens bijna op dagbasis bijhielden en daar nu mee gestopt zijn, terwijl het er ook nu best veel zijn.
Het is jammer dat het geheugen van mensen blijkbaar kort is. Straks blijkt de schade van de maatregelen veel groter dan tot nu toe bekend. Dan gaan we zeggen "Ja maar, we wisten in het begin niet hoe gevaarlijk het virus was". En ook daar kan je dan weer vaststellen dat na een paar maanden al duidelijk was dat het virus dichter bij "de griep" zat, dan bij ebola, qua IFR.
We blijven het volgen (en verwijzen naar eerdere "feiten")