Israëlische soldaat op vakantie in Brazilië onderzocht door Policia Federal

Felix

Re: Israëlische soldaat op vakantie in Brazilië onderzocht door Policia Federal

Bericht door Felix »

Het is geen vooroordeel, maar gewoon een feit.
Feit is dat je een racistische kaart plaatst die druipt van de vooroordelen.
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

Één voordeel is dat alle IDF soldaten nu even heel duidelijk wordt gemaakt om geen sociale media te gebruiken.

Nu het internet letterlijk alles met alles verbind en met elkaar in verband brengt wordt het steeds belangrijker om te zorgen dat de informatie geheim blijft.
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

Felix schreef: zo jan 05, 2025 23:30 Feit is dat je een racistische kaart plaatst die druipt van de vooroordelen.
Ik zie geen enkele link naar ras (wat dat ook moge zijn). Ik zie een duidelijke geografische spreiding waar sommige landen en hun bevolking negatief of positief uitspringen.

Nou is er een hoop tegen in te brengen tegen IQ testen, maar je kunt ook een Gini-index gebruiken.

Het enige racistische zit denk ik tussen jouw oren.
quasimodo

Bericht door quasimodo »

Progresso schreef: Één voordeel is dat alle IDF soldaten nu even heel duidelijk wordt gemaakt om geen sociale media te gebruiken.

Nu het internet letterlijk alles met alles verbind en met elkaar in verband brengt wordt het steeds belangrijker om te zorgen dat de informatie geheim blijft.
Of om je te gedragen. Er zijn genoeg voorbeelden te noemen waar de veiligheid ontzettend geholpen is met het feit dat anonimiteit afneemt.
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

quasimodo schreef: ma jan 06, 2025 00:19 Of om je te gedragen.
Zelfs het Federale Openbaar Ministerie (MPF) verklaarde dat de gepresenteerde bewijzen onvoldoende zijn om enige link te leggen tussen de beschuldigde en de hem ten laste gelegde misdaden.
quasimodo schreef: ma jan 06, 2025 00:19 Er zijn genoeg voorbeelden te noemen waar de veiligheid ontzettend geholpen is met het feit dat anonimiteit afneemt.
De pieperactie van de Mossad is wel een mooi voorbeeld inderdaad.
Felix

Bericht door Felix »

Ik zie geen enkele link naar ras (wat dat ook moge zijn). Ik zie een duidelijke geografische spreiding waar sommige landen en hun bevolking negatief of positief uitspringen.
Juist ja, die geografische spreiding... .
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

Dan Illouz schreef:‏ברזיל הפכה למדינת חסות של טרוריסטים. במקום לרדוף מחבלים, היא רודפת חייל צה”ל – יהודי שניצל מטבח אכזרי ומגן על עמו. חרפה שלא תיסלח. ישראל לא תשב בחיבוק ידיים מול רדיפת חייליה, ואם ברזיל לא תתקן את דרכה – היא תשלם מחיר.

ולפיד? במקום להילחם בתופעה המסוכנת הזו, הוא ישר מאשים את ממשלת ישראל. האינסטינקט שלו להכות בקורבן במקום בתוקף הוא חרפה לאומית. מול הרוע, עלינו להציג חזית משותפת ולא להתעסק בפוליטיקה קטנה. בושה שאדם כזה היה ראש ממשלה – גם אם זה היה רק לרגע אחד יותר מדי.
Dan Illouz, parlementariër voor de grootste partij in de Knesset spreekt hier duidelijke taal.

Ook uit de kringen rondom Mossad komen positieve berichten.

Lula is een gevecht aangegaan waar hij nooit aan had moeten beginnen.

Ik denk dat het vliegen met Janja de komende tijd wat meer emotie met zich mee gaat brengen.
Felix

Bericht door Felix »

De pieperactie van de Mossad is wel een mooi voorbeeld inderdaad.
De mossad die misschien moedwillig de aanval van hamas heeft toegestaan...want om een omelet te maken moet je immers de eieren breken... .
Felix

Bericht door Felix »

Lula is een gevecht aangegaan waar hij nooit aan haf moeten beginnen.
Cartoon Lula (1).jpg
Cartoon Lula (1).jpg (28.95 KiB) 536 keer bekeken
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

De details over de Braziliaanse advocaat die het verzoek aanhangig heeft gemaakt bij justitie.
20250106_102257.jpg
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

Hier een recente video waar ze de misdaden van de Palestijnen op 7 oktober rechtvaardigt.

https://x.com/EFischberger/status/18759 ... oc_hg&s=19
Felix

Bericht door Felix »

Wat maken haar afkomst en meningen verder uit? Moeten die voorkomen dat justitie en/of politie zich over een zaak buigen?

En wat staat in het hieronderstaande door Progresso aangehaalde artikeltje trouwens ten nadele van deze advocate??? Niets!
https://www.metropoles.com/mundo/advoga ... e-ameacada

De materie van X gaat bij mij niet open - verder niet zo'n probleem want ik lees eigenlijk ook liever niets wat daar vandaan komt.
Captura de Tela (687).png
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

Felix schreef: ma jan 06, 2025 16:36 Wat maken haar afkomst en meningen verder uit.
Het is altijd goed om haarscherp in beeld te hebben wie de collaborateurs van de terroristische organisatie Hamas zijn.

Wie doet wat en hoe lopen de financiële stromen.

Ik zou mij goed kunnen voorstellen dat de Raad van Europa deze mevrouw tegen het licht houdt en een inreisverbod voor de EU instelt.

https://www.consilium.europa.eu/nl/pres ... ions-list/

De Belgische stichting zou vervolgens kunnen worden onderworpen aan een witwassen en terrorismefinancieringsonderzoek. Als blijkt dat het advocatenkantoortje van deze advocate terroristengeld heeft ontvangen zou de volgende stap gewoon kunnen zijn dat ze uit het Braziliaanse advocatenregister wordt geschrapt.

Voor de juridische casus zelf heeft het volgens mij geen waarde.

Als ik die mevrouw was zou ik echter wat voorzichtiger zijn met het bekijken van de boodschappen op haar pieper.
quasimodo

Bericht door quasimodo »

De Belgische stichting zou vervolgens kunnen worden onderworpen aan een witwassen en terrorismefinancieringsonderzoek.
Veel van die stichtingen die het de staat moeilijk maken met rechtszaken worden vaak betaald door diezelfde staat i.p.v dat ze een legitiem bezorgde groep vertegenwoordigen die een onderwerp zo belangrijk vinden dat ze hier geld voor over hebben.
Felix

Bericht door Felix »

Ik denk dat het vliegen met Janja de komende tijd wat meer emotie met zich mee gaat brengen.
Als ik die mevrouw was zou ik echter wat voorzichtiger zijn met het bekijken van de boodschappen op haar pieper.
Je bent nu toch wel heel raar bezig!
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

Felix schreef: ma jan 06, 2025 19:00 Je bent nu toch wel heel raar bezig!
Geen idee. We hebben de afgelopen maanden toch wel een aantal bijzondere acties van de Mossad mogen meemaken.

Het is toch duidelijk dat Israël niet erg gecharmeerd is van allerlei buitenlandse mogendheden, terroristische groepen en NGO's en daar vaak rigoreus te werk gaat.

De Mossad heeft tijd, geld, technologie en geduld zoals we bij de pieperaanslag hebben gezien.

Maar de Israëlische regering heeft ook sterke bondgenoten aan Argentinië en Amerika. Het zou mij ook niet verbazen dat men tracht Brazilië economisch op de knieën te krijgen.

Als ik vandaag weer zie hoeveel miljarden dollars er verkocht zijn om de koers te ondersteunen. De buitenlandse reserves van de Centrale Bank zijn groot, maar in dit tempo kom je al in februari in de echte problemen. En dan kan het oneens heel hard gaan.
Felix

Bericht door Felix »

Geen idee. We hebben de afgelopen maanden toch wel een aantal bijzondere acties van de Mossad mogen meemaken.

Het is toch duidelijk dat Israël niet erg gecharmeerd is van allerlei buitenlandse mogendheden, terroristische groepen en NGO's en daar vaak rigoreus te werk gaat.
Israel zou er zijn misdadigheid alleen maar mee onderstrepen.
Progresso
Contacteer:

Bericht door Progresso »

Felix schreef: ma jan 06, 2025 19:42 Israel zou er zijn misdadigheid alleen maar mee onderstrepen.
Ik geloof niet dat het weldenkende deel van de wereld erg veel problemen had met het successievelijk uitroeien van de terroristen.
mennie

Bericht door mennie »

De Brazilianen en Felix hebben weer een wereldbeeld van hier tot aan de andere kant van het zandpad.

Ik hoorde hierover via een Joodse Amerikaan, je weet wel die mensen die heel veel geld en invloed hebben in het machtigste land ter wereld.
Kon het eigenlijk niet geloven dus ging even op het forum kijken.
Plaats reactie